Dostawa i płatność
Dostawa
Nasze produkty wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na koncie. Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu trzech dni roboczych
zostanie anulowane. W przypadku niektórych towarów oraz w okresach wzmożonego zainteresowania produktami (tzw. „wysoki sezon”) termin dostawy może ulec przedłużeniu do maksymalnie 45 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia płatności. Dbamy o jakość naszych produktów i ich odpowiednie zabezpieczenie w transporcie. Barlinek dokłada najwyższych starań, aby przesyłka dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie, z przyczyn jednak od nas niezależnych mogą nastąpić uszkodzenia przesyłek, dlatego też bardzo prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera, celem spisania protokołu reklamacyjnego, który umożliwi Ci dochodzenie odpowiednich roszczeń.
Produkty wysyłane są kurierem na zlecenie Barlinek S.A. w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00. Dostawa do bramy posesji. Koszt dostawy jest wliczony w cenę towaru widoczną w sklepie.
Towar dostarczamy tylko na terytorium Polski.
Wymagania dotyczące dostawy:
Droga dojazdowa musi być utwardzona (asfalt, beton, płytki) i przejezdna bez zarośli itd. Kierowca, który stwierdzi, że droga jest nieprzejezdna lub zagraża w jakikolwiek sposób rozładunkowi, ma prawo odmówić rozładunku dostawy. W takim przypadku klient jest zobowiązany wskazać drugi adres rozładunku. To odbiorca jest odpowiedzialny za dojazd do miejsca rozładunku, to Państwo powinniście zagwarantować płynny przejazd do miejsca dostawy. Nie jest możliwe wyładowanie/zabranie palety na/z miękkiego podłoża. Samochody przeznaczone do realizacji zleceń są samochodami ciężarowymi, dlatego, że przesyłka paletowa dedykowana jest dla samochodów ciężarowych powyżej 3,5t DMC. W przypadku zwrotu towar powinien zostać przygotowany w takiej formie, w jakiej został do klienta dostarczony tj. na palecie, zabezpieczony folią stretch, odbiór tylko z miejsca utwardzonego.
Transport zwrotów:
Ze względu na swój charakter (waga, gabaryty palety) musicie mieć Państwo na uwadze, że zwrot towaru nie może nastąpić w zwykłym trybie poprzez odesłanie pocztą.
Aktualne koszty transportowe zwrotu za pośrednictwem firm kurierskich należy sprawdzić w cennikach tych firm, a w przypadku Poczty Polskiej podane zostaną Klientowi każdorazowo w drodze mailowej info@barlinek.com.pl lub telefonicznej Tel. +48 41-333-11-00.
Płatności
W naszym sklepie możesz skorzystać z czterech form płatności: szybkiego przelewu, kartą płatniczą VISA, Mastercard oraz przelewu tradycyjnego. Jeśli skorzystasz z szybkiego przelewu lub przelewu tradycyjnego, zamówione towary wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie Twojej płatności.